Uzun müddət ekrana baxmaq uşaqlarda autizm yaradır?
İsrailin Ariel Universitetinin alimləri uzun müddət ekrana baxmağın uşaqlarda autizm spektri pozğunluğunun (ASD) inkişafı ilə əlaqəli olduğuna dair heç bir inandırıcı dəlil tapmayıblar.
Araşdırmanın nəticələri “Journal of the American Medical Association” jurnalında dərc edilib.
Yeni araşdırma əvvəlki 46 elmi məqalənin nəticələrinə (meta-analiz) əsaslanır. Tədqiqatlarda ümumilikdə 562 131 könüllü iştirak edib. Elm adamları araşdırmada iştirak edən uşaqların televizor, planşet və kompüter ekranları qarşısında nə qədər vaxt keçirdikləri barədə məlumatları qeydə alıblar. Daha sonra tədqiqatçılar ekran qarşısında daha çox vaxtın keçirilməsini ASD inkişaf riskinə təsir edib-etmədiyini müəyyən etməyə çalışıblar. ASD sosial qarşılıqlı əlaqə və ünsiyyətdə pozğunluqlarla xarakterizə olunan neyroinkişaf pozğunluğudur.
Təhlil nəticəsində alimlər qadcetlərdən həddindən artıq istifadə ilə uşaqlarda autizm spektri pozğunluğunun inkişaf ehtimalının artması arasında inandırıcı əlaqə tapmayıblar. Tədqiqatın müəllifləri qeyd ediblər ki, çox güman ki, ASD olan uşaqlar ilkin olaraq qadcetlərə yüksək maraq göstərirlər, nəticədə onların ekran qarşısında keçirdiyi vaxt artır.
Tədqiqatçılar əlavə ediblər ki, ekrandan istifadə ilə bağlı ümumi potensial mənfi nəticələr ümumi hesab ediləndən daha az ağır ola bilər. Qadcetlərlə qarşılıqlı əlaqənin növü də vacibdir. Məsələn, sosial şəbəkələrdə ünsiyyət ASD olan uşaqlara ünsiyyət bacarıqlarını inkişaf etdirməyə kömək edə bilər.
Mənbə: gazeta.ru
527 dəfə oxundu
Araşdırmanın nəticələri “Journal of the American Medical Association” jurnalında dərc edilib.
Yeni araşdırma əvvəlki 46 elmi məqalənin nəticələrinə (meta-analiz) əsaslanır. Tədqiqatlarda ümumilikdə 562 131 könüllü iştirak edib. Elm adamları araşdırmada iştirak edən uşaqların televizor, planşet və kompüter ekranları qarşısında nə qədər vaxt keçirdikləri barədə məlumatları qeydə alıblar. Daha sonra tədqiqatçılar ekran qarşısında daha çox vaxtın keçirilməsini ASD inkişaf riskinə təsir edib-etmədiyini müəyyən etməyə çalışıblar. ASD sosial qarşılıqlı əlaqə və ünsiyyətdə pozğunluqlarla xarakterizə olunan neyroinkişaf pozğunluğudur.
Təhlil nəticəsində alimlər qadcetlərdən həddindən artıq istifadə ilə uşaqlarda autizm spektri pozğunluğunun inkişaf ehtimalının artması arasında inandırıcı əlaqə tapmayıblar. Tədqiqatın müəllifləri qeyd ediblər ki, çox güman ki, ASD olan uşaqlar ilkin olaraq qadcetlərə yüksək maraq göstərirlər, nəticədə onların ekran qarşısında keçirdiyi vaxt artır.
Tədqiqatçılar əlavə ediblər ki, ekrandan istifadə ilə bağlı ümumi potensial mənfi nəticələr ümumi hesab ediləndən daha az ağır ola bilər. Qadcetlərlə qarşılıqlı əlaqənin növü də vacibdir. Məsələn, sosial şəbəkələrdə ünsiyyət ASD olan uşaqlara ünsiyyət bacarıqlarını inkişaf etdirməyə kömək edə bilər.
Mənbə: gazeta.ru
527 dəfə oxundu