Trampın daim gündəm yaratmaq taktikası xaosa çevriləcək - BBC-nin şərhi

Trampın daim gündəm yaratmaq taktikası xaosa çevriləcək -
Donald Trampın ABŞ prezidenti kimi ikinci müddətinə başlamasından bir ay belə keçməyib. O, artıq öz proqramını inanılmaz sürətlə həyata keçirir.

Yanvarın 20-də andiçmə mərasimindən sonra Tramp 2021-ci il yanvarın 6-da Kapitol iğtişaşlarında iştirak edənləri əfv etdi, xarici yardımı kəsdi, qeyri-qanuni immiqrasiyaya qarşı sərt tədbirlər gördü, müxtəliflik adlandırılan proqramlara son qoydu, polad və alüminium idxalına tariflər tətbiq etdi və digər tədbirlər gördü.

Bundan əlavə, o, Rusiya prezidenti Vladimir Putinlə telefonda Ukraynada müharibəyə son qoymaq imkanlarını müzakirə etdi.

Qəzza zolağının “Yaxın Şərqin Rivierası”na çevrilməsini təklif etdi.

Donald Trampın tərəfdarları bütün bu hərəkətləri kampaniya vədlərinin yerinə yetirilməsi kimi qiymətləndirirlər. Bununla belə, analitiklər əmindirlər ki, bu cür sürətlə qərarların qəbulu ilk növbədə rəqibləri heyrətləndirmək və bununla da onların reaksiyasını zəiflətmək məqsədi daşıyır.


Gundem.info.az xəbər verir ki, bu BBC-nin Trampın hədəfləri, əsas strateji gedişlərini araşdıran məqalədə deyilir.

“Zonanı su basmaq” kimi tanınan üsul (Amerika futbolundan gələn və indi PR termini kimi istifadə olunan ifadə – BBC ) -
Mütəxəssislərin fikrincə, Tramp artıq ilk prezidentlik dövründə bu taktikadan istifadə edib və indi daha geniş miqyasda istifadə edir.

Bəs bu strategiya nədir və Tramp bununla nəyə nail olmağa ümid edir?

"Bölgəni su basmaq" termini Amerika futbolunda hücum komandasının zəif cəhətlərindən istifadə etmək üçün sahənin müəyyən bir hissəsində rəqibin müdafiəsini həddən artıq yüklənməsi taktikasıdır.

Trampın keçmiş baş müşaviri Stiv Bannon 2018-ci ildə Trampa əsas müxalifətinin demokratlar deyil, media olduğunu açıqlamışdı.

Mətbuatla məşğul olmağın yolu “zonanı həddən artıq yükləmək”, “sahəni hər cür axmaqlıqla doldurmaq”, yəni böyük həcmdə hədsiz və diqqəti yayındıran səs-küylədir.

Ekspertlər deyirlər ki, bu yanaşma tənqidçiləri çaşdırır, onların vahid povest ətrafında birləşməsinə mane olur.

Red Banyan böhran kommunikasiya firmasının baş icraçı direktoru Evan Nearman BBC-yə deyib ki, “Tramp sadəcə gündəmi müəyyən etmir, o, onu buxarlandırır”. — “Zonanı həddən artıq yükləmək”lə o, heç bir mübahisənin [onun mübahisəli hərəkətləri ilə bağlı] uzunmüddətli ziyana səbəb olacaq qədər diqqəti cəlb edə bilməyəcəyini təmin edir. Başqa bir siyasətçini batıracaq qalmaqallar da yaratmır”.

Nirman Trampın strategiyasını “hesablanmış” adlandırır və əlavə edir ki, onun məqsədi xəbərlərə hakim olmaqdır. ABŞ-ın yeni prezidenti gündəmi o qədər sıx şəkildə doldurur ki, “söhbətin şərtlərini diktə edir”. Bu zaman onun rəqibləri ancaq reaksiya verə bilir.

“Əksər siyasətçilər yeni təşəbbüslər irəli sürməkdə ehtiyatlı davranırlar, lakin Tramp dərhal hər şeyi şouya çevirir”, Nirman qeyd edir.
“İstər siyasi qərar, istər məhkəmə işi, istərsə də kortəbii bəyanat olsun, strategiya eyni qalır: həmişə hücuma keçin, şayələrə nəzarət edin və tənqidin yer alması üçün heç bir şans buraxmayın”.

Miçiqan-Dirborn Universitetinin professoru Maykl Montqomeri deyir ki, bu strategiya həm də müxalifəti parçalayır.

Montqomeri BBC-yə deyir: "Bu, insanları və qrupları bir milyon kiçik razılaşdırılmamış döyüşlə dağılmağa məcbur edir". “Bu, rəqiblərin ona (Tramp) qarşı birləşmək ehtimalını azaldır”.

Criterion Global media şirkətinin həmtəsisçisi Catherine Cartwright bu strategiyanın bir hissəsi kimi başqa bir taktikaya işarə edir: CÜMƏ GÜNÜNƏ DÜŞMƏ.

Bu o deməkdir ki, mübahisəli qərarlar həftənin sonunda elan edilir və ictimaiyyətin diqqəti azaldıqca həftəsonuna qədər azalır.

Cartwright misal kimi Fox News-un keçmiş aparıcısı Pit Heqsetin ABŞ Müdafiə Naziri vəzifəsinə təyin edilməsini göstərir - "Bu qərarı tənqid edənlər Heqsetin idarəetmə təcrübəsinin olmadığını iddia edirdilər və həmçinin yeni nazirin zorakılıqda ittiham olunduğunu xatırladılar. Bununla belə, onun təyinatı cümə günü təsdiqləndiyinə görə, "bazar ertəsi səhərə qədər təyinat artıq xəbər gündəmindən itmişdi".

Demokrat konqresmen Ceymi Raskin Trampın çılğın tempinə reaksiyanı “sensor həddən artıq yüklənmə” kimi təsvir edir.

“Bir anda mən hökumət üçün xərçəng dərmanlarının klinik sınaqlarını aparan və işinin kiçik bir hissəsi azlıqlarla əlaqə saxladığı üçün işdən çıxarılmaq üzrə olan bir alimlə telefon danışığım. Sonra Ədliyyə Nazirliyinin zorla başqa vəzifələrə keçirilməsinə hazırlaşan hüquqşünaslarla danışıram. "Və bunun sonu görünmür" dedi Raskin New York Times-a.

Tramp tərəfdarlarının baxışı

Trampın tərəfdarları onun fəallığını onun liderliyinin və kampaniya vədlərinə sadiq qaldığı qənaətindədirlər.

Trampın müşaviri Bannon “sahəni boş şeylərlə doldurmaq” strategiyasının məqsədini yaxşı ifadə etsə də, nə o, nə də Tramp bunu icad etməyib.
Beş il əvvəl, 2020-ci ilin fevralında Şon İllinq yazdığı məqalədə qeyd etmişdi ki, bizim dövrümüzdə Vladimir Putin ondan postsovet Rusiyasında geniş istifadə etməyə başlayıb.


Putin öz nəzarəti altında olan mediadan cəmiyyətdə hər şeyə qarşı inamsızlığın yaranmasına kömək edən dezinformasiya dumanı yaratmaq üçün istifadə etdi – cəmiyyəti hər hansı ideya ətrafında təşkilatlanmaqdan uzaq tutmaq. Hər şeyə inamsızlıq yaratmaq Putinin əsas piar taktikası idi.

2000-ci illərin əvvəllərində Rusiyaya qayıdan və bir müddət televiziya prodüseri işləmiş, sonra isə Putinin təbliğatının necə fəaliyyət göstərdiyi haqqında kitab yazan mühacir Pyotr Pomerantsev deyir ki, Putinin təbliğatının məqsədi hər hansı konkret ideologiya və ya gələcəyə baxışı satmaq deyil, insanları “bütün həqiqəti bilmək olmaz” və yeganə düzgün seçimin “güclü liderin arxasınca getmək” olduğuna inandırmaqdır.

Evan Nearman həmçinin xatırladır ki, “aşırı yükləmə zonası” strategiyası Trampın ixtirası deyil.

"Tarix boyu liderlər medianı yalnız özləri haqqında xəbərlərlə doydurmaqla öz üstünlükləri üçün istifadə ediblər.

“Franklin Ruzveltin “odun kənarında söhbətləri”, Con Kennedinin televiziyadan məharətlə istifadə etməsi və hətta Barak Obamanın rəqəmsal dominantlığı ictimai rəyi formalaşdırmağa yönəlmişdi”.

Ancaq bir fərq var, Nirman əlavə edir. “Tramp strategiyadan çox sürətlə, filtrlərsiz və tam gözlənilməzliklə istifadə edir”.

Montqomeri Nirmanla razılaşmır və Trampın hərəkətlərini görünməmiş hesab edir. Onun fikrincə, keçmişdə demokrat və ya respublikaçı prezidentlərin hər kəsi çaşdırmaq üçün media məkanını saysız-hesabsız əmrlərlə doldurması nümunələri olmayıb.

"Franklin D. Ruzveltin 1933-cü ildə keçirdiyi gərgin "Yüz Gün" (Ruzveltin Böyük Depressiyaya qarşı çıxmaq üçün bir sıra təşəbbüslər göstərdiyi ilk üç ayın adı verilmişdir - BBC ) yeni administrasiyanın müəyyən təşəbbüsləri ilə "zonanı həddindən artıq yükləmək" cəhdi deyildi.

"Həddindən artıq yükləmə" işləyə bilərmi?

Bu strategiyanın Trampın işinə yarayacağını söyləmək hələ tez ola bilər. Əslində, bəzi ekspertlər bu yanaşmanın son nəticədə əks nəticə verə biləcəyini deyirlər.

"Trampın bir çox həqiqi tərəfdarlarının onun yaratdığı xaosdan bezəcəyinə şübhə etsəm də, düşünürəm ki, bu strategiya 2026-cı il ara seçkilərində sağa əks təsir göstərə bilər" dedi Montqomeri.

O qeyd edir ki, Tramp və Respublikaçılar ABŞ vətəndaşları arasında böyük dəstək görmürlər.

“Tramp 2024-cü il seçkilərində xalqın cəmi 1,5%-nin dəstəyini qazanıb. Onun və Respublikaçıların seçkidən sonra adi dəyişikliklər etmək, nəinki əldə etməyə çalışdıqları fövqəladə dəyişiklikləri etmək mandatı həqiqətən də yoxdur”, professor deyir.

Nirman xəbərdarlıq edir ki, hətta Tramp tərəfdarları da özlərini yorğun hiss edə bilərlər, çünki “daimi xaos yorucudur”.

“Bu, ən böyük riskdir. Trampın gücü ondan ibarətdir ki, o, söhbətdə hökmranlıq edir, lakin insanlar dinləməyi dayandırsalar, bu üstünlük səs-küyə çevrilir. Əgər bu baş verərsə, bu, ona təkcə bir şəxs kimi deyil, siyasətinə görə dəstək verən seçicilər arasında baha başa gələ bilər”.



Twitter Facebook Myspace Stumbleupon Technorati blogger google
132 dəfə oxundu
 



XƏBƏR LENTİ
Loading...